Friday, January 14, 2011

[日本‧金澤] 小松弥助

黎到『小松弥助』附近點可以唔去參觀下呢..... 話晒係全日本第一位既壽司喎!!!!

唔黎都無野架, 一黎就弊喇, 諗緊好唔好入去食多餐.... 好啦, 反正都知幾時會再黎金澤, 點都應該試試既, 咁就去啦... 不過因為岩岩先食完十件壽司, 我地打算叫一個set兩份, 咁應該無咁吃力嘛....

點知一坐底, 佢就『每人』放一份餐具!!!! 今野大鑊喇, 點食呀.... 近年一次食十件壽司都少啦, 仲話一次食二十件?!! 係呢個情況下, 我地互望雙眼, 最後講左句.... 『頂啦!!!』 XDDDD


佢果然係第一位丫, 所有壽司既賣相同味道都非常非常好~ 佢比較有特色, 專登prepare左塊布俾你抹手, 等你可以直接要手拎o的壽司黎食~~

最後我地除左追加件油金魚之後, 怕怕仲送多件壽司我地添.... 就係最下面白色果舊喇.... 估唔估到係乜呢??? 竟然係蘿蔔..... 真係估佢唔到, 仲要好好食添~

雖則呢間o的食物好唔錯, 仲要係全日本第一, 但我個人都係比較喜歡札幌既『すし善 本店 』, 可能佢現代o的, 賣相更加精緻~ 不過, 如果你黎開金澤, 呢間係一定唔可以錯過既!!!


小松弥助: 10,000 (Lunch for 2)
http://r.tabelog.com/ishikawa/A1701/A170101/17000055/

0 comments: