Sunday, January 09, 2011

[日本‧京都] comme ci comme ca

o拿.... 呢間我覺得係京都必試的... 叫『comme ci comme ca』, 不過超超超難book.... 其一係佢只可一個月前book, 其二係佢要特定落場時間先俾book, 其三係佢完全唔識英文, 必須搵人幫手book, 再黎就係佢得果10個位, 真係手快有, 手慢無, 仲要最多只可book 二人枱!!!! 真係頂頂頂!!!!

本身想放棄架喇, 因為想book既星期六full晒, 而星期日又只可俾我地book兩個位.... 但最後因為私心, 亦唔想辜負朋友一而再, 再而三咁越洋幫我book枱, 所以我最後決定放棄同行朋友!!! 而呢個決定係絶對正確既~ XDDDDDDD

好喇, 講返間餐廳... 佢非常偏僻, 位於民居, 要特登搭車去.... 一去到呢, 就發現佢唔俾影相?!!!!! 我想扮唔識睇架, 但過唔到良心, 所以乖乖的收埋部大相機... 不過我都有拎iphone出黎偷影, 因為實在太得... 不過最後我見隔離枱明目張膽咁拎部相機出黎影丫... 真係激死我!!! >_<

講返食物.... 佢既食物真係非常非常得, 好耐無食真正入口即溶既鵝肝, 個蠔啫喱亦都好掂, 個main 當然都好得啦, 食家話從未食過咁嫩既家禽喎... 最後個甜品係超級good!!! 我完全無印象有邊間食過既餐廳飯後甜品比佢好!!!! 係人都知我對甜品要求極高架啦!! 咁既質素, 呢個價錢, 絶對超值!!!!


comme ci comme ca Dinner: 16,680 (Dinner for 2)
http://r.tabelog.com/kyoto/A2603/A260301/26001089/

0 comments: