Thursday, January 13, 2011

[日本‧金澤] こいで

是晚我地去左居酒屋~ 呢間野唔太想做我地生意, 因為佢地完全唔識英文~
佢既menu 當然係一粒英文都無啦, 咁都唔緊要, 最弊係連價錢都無.... 淨係得o的心心話邊個邊個係推介...... >_<

好喇, 我地先叫左個『黑龍』, 跟住就依照o的心心落order~


嘩, 佢隻牡丹蝦真係大到無人有, 而個蟹亦好鮮甜, 再黎就係炸蠔同海膽, 全部都好得~ 跟住我地叫左個魚生, 個份量實在係太大喇, 食完完全飽晒.... 佢仲有個魚肝, 非常非常好味, 但膽固醇超高....

最後我地order麵鼓湯為總結, 以我地既超爛日本, 知道『汁』代表湯嘛, 咁咪叫囉, 咪知見佢係水箱度捉條魚上黎, 都feel到唔對路喇... 跟住我地見到一大窩活魚麵鼓湯放係面前... 真係呢.... 唯有頂啦..... XDDD

呢餐好食, 海鮮非常生鮮, 但比想像中貴, 因為份量太多喇... 另外就係少左同老闆既交流, 所以唔係太值~ 相對地喜歡高山個風趣老闆多好多~ :p


こいで : 27,000 (Dinner for 2)
http://r.tabelog.com/ishikawa/A1701/A170101/17001005/

0 comments: